ניקוי ריפודי רכב

הרכב משמש עבור רבים מאתנו כמעט כמו בית שני, ולא פלא – בין אם אנו מבלים זמן רב ברכב ובין אם הוא מיועד לנסיעות קצרות בלבד, הרכב שלנו מייצג אותנו, בעיני עצמנו ובעיני אחרים.

בדיוק כמו שחשוב לנו שהבית שלנו יהיה נקי ומסודר כל הזמן, לכבודנו ולכבוד האורחים, כך גם כאשר מדובר ברכב שלנו.

תהליך ניקוי ריפודי ושטיחי הרכב

ריפוד הרכב – בד/עור כאשר כל סוג ריפוד עובר תהליך המיוחד לו, המוציא את הלכלוך מתוך עומק הריפוד ולא רק בשכבתו העליונה.

שטיחי הרכב – שטיחים אלו מכסים את רצפת הרכב והגג, והצטברות האבק והלכלוך בשטיחים אלה היא מהגבוהים ברכב, ולכן דרוש להם ניקוי עמוק ומקצועי בן מספר שלבים.

תהליך ניקוי הפלסטיקה ברכב

ברכבים שונים נמצאים סוגים ואיכויות שונים של פלסטיקה (היכולה להיות משולבת עם חומרים נוספים כגון עץ, אלומיניום, עור, סקאי ועוד) הפלסטיקה לא משולבת רק בדשבורד אלא גם בדלתות, ידיות וליד המושבים, ולכן יש צורך בידע, ביכולת ובמכשור מקצועי בכדי להגיע לתוצאה שתשמר ותחדש את מראם ברמה הגבוהה ביותר.

ניקוי ריפוד רכב מקצועי

נטרול ריחות רעים ברכב

גורמי הריח העיקריים ברכב נובעים מעישון סיגריות ברכב, שיכחת אוכל, רטיבות,  נוזל שנשפך… לכל אחת מהבעיות הנ"ל יש פתרון ספציפי ממוקד. ראשית אבחון הבעיה ומציאת מקור הריח, לאחר מכן התאמת סוג הניקוי והחומרים שינטרלו את הריח. 

פתרון נוסף שנכנס בשנתיים האחרונות – פעולת ניטרול ריח באמצעות מכשיר "מעשנת", המתבצעת בסיום הניקוי כשהאוטו סגור. ישנו חומר ששמים ב"מעשנת" ע"י פעולת העישון החומר חודר לכל האיזורים ובכך מנטרל את ריח הלווי.

למה שנרצה לבצע ניקוי לרכב?

ניקוי ריפוד רכבים יסודי המתמקד בפרטים הקטנים מאפשר לרכב להראות מבריק ונוצץ, וליצור רושם מטופח ומושקע.

הדבר חשוב למטרות רבות, בין השאר לקראת החלפת בעלות, רכב נקי ומטופח יימכר בקלות רבה יותר מאשר רכב מוזנח. ידוע שרושם ראשוני הוא בעל חשיבות רבה בתחומים שונים, וגם הפעם הוא זה שקובע, ולכן ניקיון הרכב משמעותי והוא זה שיקבע את גורלו העתידי של הרכב.

הדבר רלונטי לא רק כאשר מדובר בגורל הרכב, רכב נקי יכול לקבוע גם את הגורל שלכם. רכב נקי מזמין אליו אורחים חשובים, ומאפשר לכם להיראות נוצצים מתמיד כאשר אתם נוסעים ברכב.

הבחירה לבצע ניקיון רכב יסודי זו השקעה מבטיחה לאורך הזמן, השקעה שכדאי לבצע במקום המוכשר בדיוק לצורך זה.

 

לקוחות ממליצים

ניר
Read More
פניתי לבית העסק לצורך ניקוי שטיח, השירות שקיבלתי היה מקצועי והיחס אדיב, העובד עמד בלוח הזמנים והמחיר ששילמתי היה סביר, בחרתי לפנות לשם מכיוון שהוא היה הראשון שעלה באינטרנט.
רעות סבח
רעות סבח
Read More
הנני חובבת גדולה של שטיחים , ברשותי שטיחים עבודות יד בעיקר שטיחים פרסיים אחדים מהשטיחים היו עם כתמים עקשניים במיוחד ועם ריחות לא נעימים, השטיחים שלי טופלו בחברת ארגמן אחרי שבוצע בהם ניקוי ותיקונים והם נראו יוצא מן הכלל וחשוב לציין שהשירות שקבלתי היה מצויין כבר משיחת הטלפון הראשונה וההתרשמות מנציג השירות שהגיע אליי ללא תשלום
אלי גונן
אלי גונן
Read More
לסיכום- ביצעו עבודה מצויינת! שרות מהיר ומעולה! צוותי העבודה מקצועיים ביותר! תודה מיוחדת לאליעזר! ממולץ ביותר!!!!!!!!!
זהר
זהר
Read More
מעולה! הגיע נציג לבית לתת הצעת מחיר, כאשר סיכמנו את התנאים הגיע נציג לקחת את הכריות של הספה לניקוי אצלהם וביון שנקבע ובשעה שנקבע הגיעו צמד עובדים לנקות את השטיח והספה אצלי בבית, יצא מעולה וממש ממש נקי
איריס
Read More
פניתי לצורך תיקון וניקוי שטיח עתיק, השירות היה מעולה, אדיב ומקצועי. הוא בא לקראתי. והיה גמיש בתנאים, השירות סופק בזמן, המחיר היה סביר בהתאם לצפיות, לא בחנתי הצעות, משום שלקחתי ממנו כבר בעבר שירות.
משה
Read More
פניתי ל"ארגמן שטיחים" על מנת לנקות את השטיח, קיבלתי שירות מיקצועי עם יחס אדיב, הם עמדו בזמנים ושילמתי מחיר בהתאם, ביררתי מחירי ופניתי אליו מכיוון שהוא קרוב לבית שלי.
יוסי
יוסי
Read More
זה שנים שאני עובד עם שטיחי ארגמן בנתניה , הם מאד מקצועיים בתחום ניקוי השטיחים ,במיוחד ניקוי ותיקון שטיחים בעבודות יד,פרסיים ובכלל
Previous
Next
צרו קשר ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם